domingo, 24 de junio de 2007

La foguera de San Xuan


El cabezaleru del conceyu d’Uviéu, tan charrán y gallasperu na campaña electoral, tornosenos agora tan cenciellu y aforradizu, que s’encerrisco en quitanos la foguera de San Xuan, con el probe pretextu de que metía un ruíu del degorriu que fadiaba a tolos vecinos del Cascu Antiguu.

Y fizolo el mismu que, anguaño y agora, nun pon galga a los ruios y vociaes al "altu la lleva" que, toles nueches de fin de selmana nun dexen descansu a ningun vecín del barriu.

Mentantú el concejal del ramu, calla como un afogau, seguramente enfastiáu con el xigantescu panchón que recibe del arrogante Poncio Preboste, arramblando pa ello con un abondo pellizcu de los diezmos y primicias con que esquilma sin escrupulu a los ovetenses.

Güei, nun hai foguera en Uvieu, eso si, haila en tos los llugares d’Asturies y en mediu mundu.

Agora nun cabu dulda . ¡ Existe el cercu a Uvieu!.

Bueno collacios, siempre nos quedará la alcordanza, otros años y llugares, pero ni un rinconín nella pa quienes en nadria, naide recordará habelos votao.





5 comentarios:

Anónimo dijo...

Lo que pasa Jamín. ye que nun tienen un euro, bueno pa la tropa, que ellos aforraron bien el reñil con el sueldin. ¡Vaya jetas!, Daios duro.

Anónimo dijo...

Hoy las declaraciones del artista son inconmensurables, se habilita
en el puesto de "otorgador" de la asturianía y no contento con esa babayada, entra en el tema de los chiringuitos, haciendo gala de su profundo desconocimiento sobre el funcionamiento y la titularidad de los mismos. Menudo fichaje, y luego los del PP dicen que la juvenrud tan preparada que tenemos, tiene que emigrar, ¿que tal si vuelve alguno para sustituir a este crac?

Anónimo dijo...

Nada, no hay quien os haga entender las cosas, Gabino el mejor alcalde de España, pretende ser ahora modelo en la lucha contra la contaminación acústica. Por eso y no por otra razón cualquier día hasta prohibe hablar alto en los plenos. Solo esta esperando a que su Isabelita se quede afónica. Si no al tiempo.

Anónimo dijo...

Buenas,

Yo este fin de semana (que estaba en Asturias) acabé en Mieres para ver una foguera de San Xuan.

Un saludo y te sigo leyendo.....

Jonás

Anónimo dijo...

Nun ta mal, anque ta meyor sofitar la cooficialida.